یادداشت های برفی

متن مرتبط با «آقای» در سایت یادداشت های برفی نوشته شده است

سمی به اسم آقای " ع.ز"

  • نیلوبلاگ

    هی مینویسم پاک میکنم ... هنوز هم برایم سخت است بیرون راندن این واژه هایی که سال ها پیش باید مینوشتمشان، میگفتمشان و از شرشان خلاص میشدم.xa0 سال ها پیش باید یک بار برای اولین و آخرین بار بهت میگفتم که "دوستت دارم" آن هم کم نه.. تا حد جنون ...xa0 باید میگفتم تا این واژه از فرط گفته نشدن در دلم رسوب نکند!آن روز ها از ترس این که همان بودن کم و معمولی ات را از دست بدهم ،هر روز بیشتر از دیروزxa0 این جمله ی لع...

    ادامه مطلب