برنگرد که من میترسم از روزی که بیایی.
اتفاقی، باز چشمانم در چشمانت بیافتد
و تمام ِ تنم بلرزد!
اما آخر ِ پاییز نباشد، که سردی ِ هوا را بهانه کنم
و به روی ِ خودم نیاورم.
برنگرد که حتی خنده و نگاهی شبیه به تو هم،
مرا......................
فقط... فقط اگر آمدی،
اگر قرار است روزی بیایی
آن روز کمی لوطی گری کن لطفا!
بیاو دورادور در قاب ِ چشمانم راه برو،
حتی برای ِلحظه ای کوتاه.
نترس! نمیخواهم داشته باشمَت، اگر خودت نمیخواهی.
فقط... دلم برای ِ راه رفتنت بد "تنگ شده"
ما را در سایت یادداشت های برفی دنبال میکنید
برچسب: عکس نوشته مبهم, نویسنده: بازدید: 163