این روزهانزدیک تر شده امبه خدا.آنقدر که هرلحظهدر آغوشش میخندم. و هر لحظه
آرامشی وصف ناپذیر
مرا فرا میگیرد.
من....
نزدیک تر شده ام
به خدا.
آنقدر که
امسال
قبل تر از همه,
خدا برایم
"جشن تولد گرفته"
و
تولدم امسال
عجیب مبارک است
و من
عجیب خوشحالم .
<3 پ.ن: مدتی بود به علت مشکل سایت بلاگفا نمیشد که پست بذارم و الانم که اومدم متاسفانه تعداد زیادی از پست های قبلیم به علت مشکلات سایت حذف شده !!! این حذف شدن رو به فال نیک میگیرم, چون خودم و دیدگاهم هم زمین تا آسمون با گذشته فرق کردیم. اینم حتما حکمتی داشته :-) یادداشت های برفی...
ما را در سایت یادداشت های برفی دنبال میکنید
برچسب: تولدم مبارکه,تولدت مبارکه,تولدت مبارکه اندی,تولدت مبارکه عاشقانه, نویسنده: بازدید: 271 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 15:46